 |
Ψηφίστηκε ο Ν. 3699/2008 που αφορά την Ειδική
Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και
είναι ο πρώτος Νόμος που αναφέρεται αποκλειστικά στην Ειδική Αγωγή
και Εκπαίδευση, ένας Νόμος που κάνει βαθιά τομή στο εκπαιδευτικό
σύστημα.
|
 |
Για
πρώτη φορά καταρτίστηκαν από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. οι ενιαίοι
πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης
έτσι ώστε να γίνει σωστή κατανομή των ειδικοτήτων στις ΣΜΕΑΕ και η
διαδικασία να είναι αδιάβλητημε
αποτέλεσμα να γίνει έγκαιρη στελέχωση των ΣΜΕΑΕ της επικράτειας
παρέχοντας τα απαραίτητα εκπαιδευτικά εφόδια στους μαθητές με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες με τον καλύτερο δυνατό
τρόπο.
|
 |
Τον
Ιανουάριο του 2008 έγινε για πρώτη φορά η πλήρης χαρτογράφηση των
ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ σε όλη την επικράτεια. Η χαρτογράφηση αφορά την
κτιριακή υποδομή, την υλικοτεχνική υποδομή, το εκπαιδευτικό δυναμικό,
το μαθητικό δυναμικό ανά κατηγορία, την αναλογία εκπαιδευτικών-
μαθητών, την φυσική και ηλεκτρονική προσβασιμότητα κάθε ΣΜΕΑΕ
και
ΚΕΔΔΥ.
|
 |
Δημιουργείται
ιστοσελίδα που θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία εκείνα που θα
ενημερώνουν πλήρως για ότι αφορά την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση σε
θέματα επιστημονικά, παιδαγωγικά, θεσμικά και διοικητικά.
|
 |
Διευθετήθηκε το χρόνιο πρόβλημα εκτύπωσης των βιβλίων των αμβλυώπων
μαθητών με σχετικό χρηματικό ποσό που εγκρίθηκε από το Υπ.Ε.Π.Θ.
|
 |
Μοιράζονται ήδη από τις ανάδοχες εταιρείες οι Η/Υ (laptop) με
εξειδικευμένο λογισμικό στους μαθητές με αναπηρία και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Με αυτό το έργο διασφαλίζεται η ηλεκτρονική
προσβασιμότητα όλων των παραπάνω μαθητών και είναι ένα από τα
μεγαλύτερα έργα που αφορούν στην ΕΑΕ, τόσο από
παιδαγωγικής-μαθησιακής πλευράς και επαγγελματικής κατάρτισης, όσο
και από οικονομικής πλευράς.
|
 |
Ήδη
έχει συμπεριληφθεί
στο ΕΣΠΑ
το έργο
της «Διεθνούς
ταξινόμησης της
αναπηρίας, ICF» το
οποίο θα
βοηθήσει στην καταγραφή
των ατόμων
με αναπηρία
και Ειδικές
Εκπαιδευτικές ανάγκες
από τα
ΚΕΔΔΥ καθώς και
τις ιδιαιτερότητές τους, με αποτέλεσμα να υπάρχει πληρέστερη
παιδαγωγική, μαθησιακή και κοινωνική παρέμβαση.
|
 |
Έχουν εγκριθεί 132 παράλληλες στηρίξεις και 84 κατ' οίκον
διδασκαλίες.
Διαβάστε το πλήρες κείμενο των δράσεων της
Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής (98 kb)

|